Page 48 - Yıldız'da Yaşam 14.Sayı
P. 48

YIldIZlARdAN HABERlER
Türkiye’nin yıldızlara en yakın noktasında Yıldız Entegre bayrağı dalgalandı
Finale kalan projelere teşekkür belgesi
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’na bağlı Stratejik Araştırmalar
ve Verimlilik Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2021 Verimlilik Proje Ödülleri Töreni & TEVMOT Projesi Plaket Takdim Töreni Mustafa Varank’ın katılımıyla Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi. Yıldızlar Yatırım Holding yarışmada Yıldız Entegre tarafından geliştirilen Emprenye Fırınlarda Bağıl Nem Kontrollü Otomasyon Uygulaması projesiyle finale kaldı. Bu başarıdan dolayı Yatırım Projeleri Uzmanı Gökhan Helvacıoğlu ve Enerji Birim Yöneticisi Selçuk Çubuk’a teşekkür belgesi verildi.
  Yıldız Entegre’nin paydaşlarından Admer Mobilya’nın sahibi Özcan Özcan, altı yıldır dağcılık faaliyetleriyle ilgileniyor. Bu ilgiyle Yıldız Entegre ile arasındaki gönül bağı bir araya geldiğinde ortaya oldukça ilgi çekici bir manzara çıkıyor. Yıldız Entegre’nin ilk bayileri arasında olan Özcan, zirveye tırmandığı noktalarda Yıldız Entegre’nin flamasını açarak fotoğraf çektiriyor. Bunun sebebini şu sözlerle ifade ediyor: “Yıldız Entegre’yle özel bir ilişkimiz var. Onlar büyürken biz de büyüdük. Her zaman birbirimize destek olacak şekilde hareket ettik. Bundan dolayı bu iş birliğini yaptığım spor dalında da göstermek için ikimizin de flamasını zirveye çıkartıyorum ve orada açıp fotoğraf çektiriyorum. Yıldız Entegre, adı üstünde yıldız. En son yaptığımız Ağrı Dağı faaliyetinde kendilerine de söyledim. Ağrı, Türkiye’nin en yüksek noktası; Türkiye’nin çatısı diye tabir ediliyor ve deyim yerindeyse Türkiye’nin yıldızlara en yakın noktasında Yıldız Entegre’nin bayrağını dalgalandırdık. Yıldız Entegre’nin bayrağının açılması için en uygun yerin zirve olacağını düşündüm. Hedefimiz, Ağrı Dağı’ndan daha yüksek bir nokta
olan, Rusya’daki Elbruz Dağı.” Ağrı Dağı’na tırmanma hikayesini de anlatan Özcan Özcan, “Ağrı Dağı yaklaşık üç gece dört gün süren bir faaliyet oldu. İlk önce bir
en yüksek Yelda Köyü’ne gidiyoruz. Sonra yürüyerek birinci kamp noktasına yani 3.200 metreye gidiyoruz. Orada bir gece konaklıyoruz. Uyanınca hazırlıklarımızı yapıp eşyalarımızı katırlara yüklüyor ve ikinci kampa çıkıyoruz. 4.100 metredeki o nokta son kamp alanımız. Orada da bir gece konaklıyor, gece 12’de kalkıyoruz. Yemeğimizi yiyoruz, tekrar aşağıya dönüyoruz. İşte tam o noktada hem şirketimin hem de Yıldız Entegre’nin flamasını açmak bana gurur veriyor.” diye Yıldız Entegre’yle arasındaki bağın gücünü tasvir etti.